Problémy s doručením

Infobar icon

🆕 Nová Vôňa ISSORIA LYEN 🆕
+ AKCIA  INFO TU

Kategórie
 
 
 
 
 

PROBLÉMY S DORUČENÍM ZÁSIELKY

Problémy s doručením

Nebola Vám zásielka doručená včas alebo chcete zmeniť čas dodania tovaru?

KURIÉR DPD

  • Zásielky doručované kuriérskou spoločnosťou DPD sú doručené do 24 - 48 Hodín. Kuriér vás pred dodaním kontaktuje telefonicky.
  • Kde sa váš balíček nachádza si môžete overiť v online systéme DPD spoločnosti TU – zadajte číslo Vášho balíka, ktoré ste dostali SMSkou alebo emailom.
  • V prípade, že vás kuriér nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená v depe spoločnosti a do schránky vám bude daná informácia o uložení zásielky.
  • Pokiaľ Vám nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia balíka,viete ho pohodlne zmeniť cez portál mojbalik.sk. Ak ste nedostali zásielku, je možné,že je vaša zásielka stratená alebo poškodená,v takom prípade nás okamžite kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt. Stratu zásielky reklamuje naša spoločnosť.
  • Ak potrebujete získať viac informácií o vašej zásielke kontaktujte priamo kuriérsku spoločnosť DPD emailom dpd@dpd.sk

POŠTOVÝ KURIÉR

  • Zásielky poštovým kuriérom sú doručované priamo na adresu.
  • Sledovať balík môžete cez „cez tento odkaz“ podľa podacieho čísla, ktoré dostanete od nás emailom.
  • V prípade, že ste nedostali oznámenie o doručení balíka, môžete sa informovať priamo na zákazníckej infolinke
    Slovenskej pošty na tel. čísle 0850 122 413 v p­racovných dňoch od 8.00 do 18.00.
  • Zákaznícke centrum môžete kontaktovať aj emailom na adrese zakaznickyservis@slposta.sk
  • Odporúčame používať aplikáciu ktorú si možete nainštalovať TU

  • Pokiaľ ste si zvolili doručenie do jednej z pobočiek Zásielkovne, o doručení vášho balíka na odberné miesto budete informovaní sms správou a emailom.
  • Sledovať stav vášho balíka môžete „cez odkaz“, ktorý dostanete aj emailom s vašim číslom balíka.
  • Ak máte problém s doručením, k dispozícií je vám zákaznícka infolinka Zásielkovne na tel. čísle +421 221 201 1­35 v pracovných dňoch od 8.00 do 18.00 alebo napíšte na email info@zasielkovna.sk

  • Balíky odosielané prostredníctvom Slovenskej pošty uložené na vami vybranej pobočke pošty alebo v BalíkoBOXe môžete sledovať pod podacím číslom, ktoré dostanete emailom „cez tento odkaz“. Zásielky sú uložené po dobu 7 dní.
  • V prípade problémov s doručením sa obráťte na Zákaznícky servis na tel. čísle 0850 122 413 v p­racovných dňoch od 8.00 do 18.00 alebo emailom na adrese zakaznickyservis@slposta.sk
  • Odporúčame používať aplikáciu ktorú si možete nainštalovať TU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia