Problémy s doručením

Nebola Vám zásielka doručená včas alebo chcete zmeniť čas dodania tovaru?

KURIÉR GEIS

kurier_Geis

Všetky zásielky sú doručované do 24 hodín kuriérskou spoločnosťou GEIS. Kuriér Vás pre dodaním kontaktuje telefonicky.

Kde sa váš balíček nachádza si môžete overiť v online systéme GEIS spoločnosti TU – zadajte číslo Vášho balíku, ktoré ste dostali SMSkou alebo emailom.

V prípade, že vás kuriér nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená v depe spoločnosti a do schránky vám bude daná informácia o uložení zásielky. O opätovné doručenie potom môžete zažiadať na telefónnom čísle zákazníckeho centra GEIS – 18 181

Pokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt. Stratu zásielky reklamuje naša spoločnosť.